00:00
00:00
Lucio1995
I AM still here, i come to get my XP everyday :P EDIT: 09/08/2014 Not gonna get any XP anymore. Pretty much worthless, and it's a waste of time. I am more active in my Twitch or Youtube accounts.

26, Male

Student

Boring

Argentina

Joined on 12/7/07

Level:
45
Exp Points:
22,444 / 22,480
Exp Rank:
647
Vote Power:
8.65 votes
Rank:
Police Sergeant
Global Rank:
8,036
Blams:
65
Saves:
1,065
B/P Bonus:
12%
Whistle:
Bronze
Medals:
1,047

Comments

Ah, Ive seen that. Its hilarious!!! Yay. Guess whut? Im ungrounded! :D

Phew! Anything on special they did it? O.o

Damn. What an ass. o-o

"That's what she said!"

You liked the flash? =P

Who would have thought that Link's hat would be perfect for storing candies. I want some of those candies, but I doubt she'd share.

I wonder how she got it out of Link. I doubt that too =| Il get you some for Halloween though! Don't worry!

Lol. You got me. xD Anyways, yeah, I liked the flash.

Awright =P , just asking, know what happened to Leedove again? =|

Nup. I'm pretty sure bacon is best. :D

And no, I'm afraid I don't know. Maybe she's just left us my friend. Sometimes you have to deal.

Yeah, shucks to happen, though that already happened before ._.

Who knows, she may come back. :P

HAI. Im back, for reals this time(at least till summer's over). So whats up? It doesnt seem anybody has really done anything rescently.

So whats up?

Lol, I didnt mean to ask whats up twice. :P

xD, No problem. How are you doin'? You finally got ungrounded. What are your plans for the summer?

Also, im good, with school, with family, everything xD

I heard that game was really cool. Yeah I wanted for Christmas, but I held myself to only having a certain amount of games. So I didn't put it down. Sad panda. :(

Wow. That's cheep. 0.0

I'm probably going to be gone for long periods of time. I was moving and my grandfather died last year. So along with high school, it's been rough.

Merry Late christmas. And let me say: IM BACK BABY!